Kennel Aquador

Labradorvalpar sommaren 2021 igen
Valpkull 1 är besiktigad och klar att åka, alla har hittat sina hem. I den andra kullen blev det bara 2 bruna kvar och de stannar. 
 
Förhoppningsvis löper en tik lagom för en parning för leverans efter nyår ungefär, svarta och gula. Jag kommer att gå vidare på samma intresselista och först om den tar slut tar jag upp nya intressenter. Såvida du inte har en Aquador sen tidigare för då går du före eller jag känner dig väl. 
Kompisar, kollegor och tidigare valpköpare har förtur till mina valpar. 
 
Brunisarna på bilden är  5 veckor. Ella och Manne
Jag inser att jag använder mycket av mina egna hundar i aveln när jag tittar på deras stamtavla som kom idag.
Av 14 hundar i stamtavlan heter 9 Aquador.
Kan vara en bild av 2 personer, hund och text
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress