Kennel Aquador

Tävling - utlottning av 50-pack tuggben värde 250kr
Det ni ska göra för att vara med är att sprida detta inlägg i era bloggar, facebook, bilddagböcker osv och länka till tävlingen!
Vad kan det vara denna gången måntro? =)
Ni måste ange er mailadress när ni kommenterar så att jag kan kontakta vinnaren.
Utlottningen pågår till söndagen den sjätte juni klockan 12.00
Det ni ska göra för att vara med är att sprida detta inlägg och lägga en länk hit i era bloggar och på era hemsidor. Denna länken ska ni skriva om och lägga in i er text.
http://labradorretriever.blogg.se/2010/june/tavling-utlottning-av-50-pack-tuggben-varde.html
När ni gjort det  lägger ni in en kommentar  till detta inlägg med information om var jag kan hitta länken ni lagt in.
Ni måste ange er mailadress när ni kommenterar så att jag kan kontakta vinnaren.
Utlottningen pågår till söndagen den 13 juni klockan 20.00, tiden för kommentaren räknas. Den som genererat flest unika besökare från sin länktext till detta tävlingsinlägg vinner.
Lina

Jag vill vara med och tävla, hittade länk till din tävling på vovve =) Här är mitt inlägg i min blogg: http://mybutterfly.blogg.se/2010/june/jag-tavlar-om-50-tuggben.html

Kai

Jag är med

Anna

Och vinnaren är Kai.

Grattis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress