Kennel Aquador

Valpar födda 20/3 2018
Maja födde sina valpar för en vecka sedan,  7 st.  Eventuellt finns en hanne att tinga, jag vet mer efter första omgången besök.  
 
Vera Berg

Hej!

Vera heter jag, jag har varit inte och kikat på er hemsida ett tag nu och tycker ni har så otroligt fina hundar. Jag är jätteintresserad av att köpa en valp av er. Jag var garanterad en valp av en annan uppfödare vars tik tyvärr gick tom, och nu håller jag bara tummarna för att det finns en ny chans för mig. Jag och min sambo (han 25, jag 20) har planerat att skaffa hund ett långt tag nu och känner att det vore perfekt nu när som helst. Både jag och min kille jobbar hemifrån. Vi bor i Stockholm, på Kungsholmen, ca 20 meter från vattnet, och precis vid en jättestor park med agility och en hundvänlig strand. Ett toppenställe för en labrador! Jag har när jag varit yngre haft hund, och kan inte riktigt hålla mig längre nu. Hör gärna av er om ni känner att vi skulle kunna vara fina ägare till någon av era valpar!

Hälsningar,
Vera

Rasmus

Hej!

Ungefär hur mycket brukar en labrador valp kosta? De gula/guldiga?

Svar: Priset beror inte på färg, en välavlad labbe registrerad i SKKs stambok dvs med stamtavla kostar mellan 18000kr och 14000kr.
Kennel Aquador

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress