Kennel Aquador

Sista anmälningsdag till univetsitetet

Glöm inte bort sista anmälningsdag till universitetet 15 oktober. Anmälan är öppen nu sedan 15 september. Det finns massor med roliga kurser att läsa bara man har grundäggande behörighet till universitetet, och lite intresse. Jag rekommenderar verkligen att läsa Hundens Beteendebiologi. Den går på distans och har en träff på Linköpings universitet per termin. Träffarna är bra och intressanta föreläsningar. Jag har under året som gått lyssnat på Per Jensen, Kent Svartberg, Memea Molin  bland andra kända namn. De har då också haft med sig sina böcker så man har kunnat köpa dem till författarnas pris och fått dem signerade. (Undrar var jag har lagt min senaste Per Jensen bok, Hundens språk och tankar, jag hittar den inte). Hundens Beteendebiologi finns i tre delar där den tredje är ganska ny och innebär fördjupning. Så ni som gått Hundens Beteendebiologi ett och två förut, hoppa på trean!

 

Anmälan gör man på antagning.se och vill man kolla runt på flera utbildningar,  inte bara på universitetet kan man kolla HÄR 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress