Kennel Aquador

Valparna 1½ vecka gamla.
Lisa är feberfri nu (peppar peppar) äter sin mat och tar sin medicin om än motvilligt. Det är ett stort framsteg. Hennes mormor Mira tar väl hand om valparna men hon har ingen mjölk så jag flaskmatar dem. Valparna har det utmärkt bra. Utan Mira hade vi gått under allihop tror jag. Här är lite bilder på vår vardag, Miras och min. Mira står för värme och trygghet, pyssel och tvätt och napp. Jag står för matningen. 


Syns sömnbristen?


Börjar kunna detta med napp nu.


Mira pysslar så gärna om dem.
anna

Vilket fint jobb ni gör! Jag följer bloggen med spänning.

Johan

Oj vilken pers, men det sköter ni finfint tycker jag, tummen upp, ska bli roligt att följa er.



Jag kommer ihåg när vi fick bilder på våran Theo när han var så liten då var han märkt med blått nagellack.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress