Kennel Aquador

Valpar!
Nu är de födda, valparna, och jag är väldigt mör efter 2 vaknätter. Men Lisa är jätteduktig med valparna så inatt får jag nog sova. Efter 12 timmars hässjande började hon krysta och sedan kom valparna en efter en med drygt en timme mellan varje i snitt.  6 tikar och 2 hannar blev det, alla svarta. Jag som hade siktat in mig på en gul til. Men nu vet vi att Lisa inte får några gula barn. Kanske provar med en brun nästa gång då. Vi får se.
Maken, som är vår specielle hundfotograf, har tagit denna underbara bild som verkligen speglar hur Lisa är med sina valpar, underbar, gullig, kärleksfull och omhändertagande. Hon är förstföderska och jag är lika förundrad varje gång att de vet direkt hur de ska göra med valparna. 
Hannah - littlebridtoldme

Men herre jesus vad söta!

Emma

Gud vad roligt med valpar, har själv en labbe/golden vovve hemma på snart 3år. Som jag just nu försöker hitta ett bra dragsele till så vi kan börja prova drag.



Hoppas allt går bra med valparna :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress