Kennel Aquador

Valpkurs med Goldenklubben
Jag behövde gå en valpkurs med Lora för att få tummen ur med träningen kände jag.  Passligt nog startade Goldenklubben en valpkurs i mina hemtrakter alldeles lagom i tid så vi hängde på den. Vi är inte så många. Två golden och en labbe. Med på kursen är bara Lora och en lika gammal goldenhanne. En tik är hemma medan matte är på kurs för hon är så liten, 9-10 veckor ungefär.  Hon kommer väl med lite senare.
Oj vad roligt det var att få leka med någon i samma ålder, tyckte Lora. Och inte var det hon som hängde de andra i nackskinnet hela tiden. Lite ovant men kul ändå.  Vi övar på kontakt och stadga, jättenyttigt och Lora är jätteduktig.
Lovisa

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Anna

Tack, Hemsidan har jag gjort helt själv, bloggen är en standardmall som jag bara ändrat headern på.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress