Kennel Aquador

Nationell utställning SKK Askersund 13/8 2011
Ja idag var vi iväg på utställning i Askersund. Det är en liten tradition.  Lora Solo och Fia följde med. Det gick alldeles utmärkt. Lora var BIR-valp. Solo vann unghundsklassen med CK och var 4a i bästa haneklassen. Fia var 2a i öppenklassen med CK och 3a i bästa tikkklassen. När vi kom hem fick husse ta nya kort på dem.
Lora BIR-valp
Lora 7 månader
Fia 2 år
Solo nu 18 månader gammal
-

Jag älskar labradorer! Har en svart som är fyllda 4 år :) Jätteklok är hon. Vad bra att du sköter om dom! Dom är så härliga och mysiga så.

/A

Jannike

Åh vilken härlig blogg! :D Jättesöt hund och roligt att läsa och följa med. Superfina hundar. Har precis börjat blogga själv då jag fick en liten labradorvalp i födelsedagspresent av min rumskompis igår! Ytterst oväntat, men jag ser det som en bra anledning att börja hundblogga. :) Hur som helst, har alltid varit en stor hundälskare och har haft hund förut (dock inte egen), så jag ser detta som ett väldigt stort ansvar.



Bor i Mexico så mycket är annorlunda som hundägare här, men jag plannerar att göra mitt absoluta bästa. Just nu är valpen väldigt liten (eventuellt yngre än 8 veckor, tyvärr osäker) och väldigt spinkig (hon skulle tyvärr avlivas då ingen ville ha henne på grund av en lätt missbildad svans), men jag hoppas att allt ska gå att ordna med lite påläsning om rasen och med mycket kärlek.



Som sagt, superbra blogg och jag kommer att fortsätta läsa här för att få inspiration om rasen och allt!



Keep up the good work!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress