Kennel Aquador

Uppfödargrupp på utställning
Ja nu har den möjligheten kommit till mig. Aldrig tidigare har jag haft så många ur min uppfödning anmälda till samma utställning. Jag har inte så stor uppfödning, valparna är sålda över ett stort område och inte till så många utställningsintresserade. Men nu damp det ner ett brev från utställningsarrangörerna. Kul. Detta är jag nybörjare på. Finaler och grupper har jag ingen rutin på. Men man kan ju lära sig. Får väl se om  vi går in med gruppen. Det hänger ju på hur de ser ut tillsammans.  Om ens alla kommer. Lisa fäller så det ryker om henne, det är inte mycket av hennes vanliga päls kvar där nu. Varför är det  alltid så att när man lämnat in utställnigsnmälan så börjar den hunden fälla?  De andra fäller ju inte, de som inte är anmälda.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress