Kennel Aquador

Finns det inte på internet så finns det inte.
Tyvärr verkar det vara så.  Om man ska ha tag på en veterinär så Googlar man. Om man ska köpa något så letar man på nätet, kollar tester och söker efter i vilka affärer just det som jag vill ha finns till bäst pris.  Om man letar valp så googlar man. Är man kunnig så letar man valp på rasklubbens hemsida. Men de flesta nybörjare är hänvisade till Blocket eller Google. Får dina valpköpare napp då? Du som är uppfödare, lockar din hemsida till valpköp?   Jag har haft diskussioner med folk på internet om vad som är viktigt på en hemsida och jag måste säga att den surfande generationen har andra preferenser än jag har hur en hemsida ska se ut för att vara tilltalande och övertygande för att valpköparna ska vilja köpa valp.  Finns det ingen hemsida eller om den är "dålig" så avstår de köp.  Jag har även märkt  på hur svårt uppfödare utan hemsida har att bli av med valparna jämför med de uppfödare som  har en tilltalande hemsida.
Ska det behöva vara så? Ja jag tror att man måste acceptera att kunden alltid har rätt.
Angela

Jag kan nog tycka att en hemsida ger ett första intryck. Jag kan snabbt klicka bort sidor som "inte" ser så seriösa ut. Har inte tänkt på det innan men så gör jag faktiskt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress