Kennel Aquador

Tävling - utlottning av tuggben
Nu ska vi göra ett experiment. Vi ska ha en liten tävling här i bloggen och se vad som händer. Blir det lyckat så kommer vi att ha fler tävlingar /  utlottningar.
Det ni ska göra för att vara med är att sprida detta inlägg i era bloggar, facebook, bilddagböcker osv och länka till tävlingen!
Vad kan det vara denna gången måntro? =)
Ni måste ange er mailadress när ni kommenterar så att jag kan kontakta vinnaren.
Utlottningen pågår till söndagen den sjätte juni klockan 12.00
Det ni ska göra för att vara med är att sprida detta inlägg och lägga en länk hit i era bloggar och på era hemsidor
När ni gjort det  lägger ni in en kommentar  till detta inlägg med information om var jag kan hitta länken ni lagt in.
Ni måste ange er mailadress när ni kommenterar så att jag kan kontakta vinnaren.
Utlottningen pågår till söndagen den 6 juni klockan 20.00, tiden för kommentaren räknas.
Vinsten denna gång består av en tio-pack tuggben till din hund.  Råhudsben 12 cm långa, en lagom portion.
Carina

Nu har jag länkat dig. Du får gärna göra detsamma

Anna

Och vinnaren är Carina! Grattis



Jag skickar benen med posten.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress