Kennel Aquador

Problem med vissa webbläsare
Jag brukar normalt surfa med Google Chrome, den är snabb och funkar jättebra i alla avseenden utom ett. Den föredrar att använda cachen istället för att ladda hem sidan. När jag surfar in på  min hemsida så visar den gamla  versionen fastän det är 12 timmar sedan jag laddade upp nya sidor. Så om jag kickar på valpsidan så får jag information om en parning som inte alls kommer att genomföras. Surfar jag med Internet Explorer istället så går det visserligen lite långsammare men jag får upp aktuell sida med riktig information.  Annars är hemsidan gjord för att fungera med alla webbläsare.
Varför är det så?  Någon som vet hur man tvingar Chrome att ladda hem aktuell sida?
HL

Håll ner shifttangenten och tryck på reload, så läses sidan direkt istället för från cachen.

(Bör) funka med alla webbläsare.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress